CD TEKNIK ARUHAN DAN PEMBIAKAN IKAN AIR TAWAR

CD TEKNIK ARUHAN DAN PEMBIAKAN IKAN AIR TAWAR
Hanya RM 50
Hubungi En.Azizi/ En.Suria- 0193310855/ 016-3094950/ 012-3515973 untuk keterangan lanjut atau email ke prestasi_agro@yahoo.com.my
BERMINAT:
- Bank in ke Akaun :PRESTASI AGRO FARM
- No Akaun : 562508507098 (MAYBANK)
Selepas bayaran dibuat sila SMS nama, tarikh bayaran dan tarikh kursus.

Khamis, 30 Julai 2009





PUSAT PEMBENIHAN, PENGUMPULAN DAN PENJUALAN BENIH IKAN KELI ORGANIK

Menjenguk di ladang PAF anda berpeluang meninjau projek contoh bagi ternakan ikan keli yang menggunakan kaedah penjimatan kos pemakanan dan alternatif kepada penggunaan pallet.

Ternakan PRO ASLI yang diperkenalkan oleh syarikat induk PAF, Printis Agro Tech Centre terbukti membuka ruang alternatif kepada sistem permakanan ikan yang menjamin penjimatan kos pembelian makanan, kualiti air dan tempoh pematangan ikan yang singkat.

Kualiti anak benih yang dikeluarkan adalah terjamin kerana PAF juga menternak induk yang asalnya dari anak benih yang diasuh sendiri.


Anak benih ikan keli bersaiz 3 inci dijual dengan harga 12 sen seekor bagi pesanan kurang dari 50 ribu ekor. Selebihnya boleh dirunding.
Lebih 200,000 ekor anak benih berjaya dihasilkan setiap minggu.
Tempahan anak ikan wajar dibuat 1 minggu lebih awal bagi membolehkan
kerja-kerja pembenihan dijalankan.
TIPS
  • Sebelum memulakan usaha ternakan ikan keli, pastikan anda mempunyai ilmu asas ternakan .
  • Walaupun nampak mudah, namun jika tanpa ilmu, usaha yang mudah akan menjadi payah kerana ketandusan pengetahuan.
  • Sebelum memasukkan anak ikan ke dalam kolam, air hendaklah dipastikan telah HIJAU
  • Beli Anak Ikan Yang Aktif Dan Sihat Sahaja.
  • Jangan beli jika terdapat keputihan pada anak ikan
  • Jangan beli jika kepala ikan lebih besar daripada badannya dengan ketara.


TERNAKAN LINTAH KOMERSIAL(POLYTANK)






1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya di sini untuk berkongsi kesaksian saya tentang apa yang dilakukan syarikat pinjaman yang dipercayai untuk saya. Nama saya Nikita Tanya, dari Rusia dan saya ibu yang cantik dari 3 kanak-kanak saya kehilangan dana saya untuk mendapatkan pinjaman yang sangat sukar untuk saya dan anak-anak saya, saya pergi ke talian untuk mencari bantuan pinjaman semua harapan adalah hilang sehingga satu hari yang setia ketika saya bertemu kawan saya yang baru-baru ini memperoleh pinjaman dari Perkhidmatan Pendanaan Le_Meridian Dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang jujur ini yang membantu saya mendapat pinjaman dalam masa 5 hari kerja, saya akan berterima kasih untuk selama-lamanya kepada Bapak Benjamin, kerana membantu saya kembali berjalan kaki. Anda boleh menghubungi Encik Benjamin melalui e-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com, mereka tidak tahu saya melakukan ini untuk mereka, tetapi saya hanya perlu melakukannya kerana ramai orang di luar sana yang memerlukan bantuan pinjaman sila datang ke syarikat ini dan selamatkan. Watsats: (+ 1 989-394-3740)